Leadgeneratie

Wij genereren duizenden leads per maand door middel van co-registratie en co-sponsoring

Leadgeneratie met behulp van co-registratie of co-sponsoring

Uw bedrijf verstuurd regelmatig een nieuwsbrief met aanbiedingen en informatie over uw bedrijf. Op die manier kunt u bestaande klanten snel en gemakkelijk bereiken en aanzetten tot het doen van vervolgaankopen. Maar zou het niet veel mooier zijn als u ook nieuwe klanten binnen kunt hengelen met uw nieuwsbrief? Dat kan als u extern e-mailadressen gaat verzamelen. En dat is precies wat wij voor u doen!

Nieuwe e-mailadressen voor uw nieuwsbrief

Wij werven maandelijks duizenden nieuwe e-mailadressen met onze eigen websites. Het is mogelijk voor u om daarvan mee te profiteren. Leden schrijven zich in bij onze sites en kiezen er daarbij uitdrukkelijk voor om akkoord te gaan met het ontvangen van enkele nieuwsbrieven van sponsoren. Hierbij worden de sponsoren die op dat moment actief zijn altijd genoemd.

De naam van uw bedrijf/uw nieuwsbrief wordt dus altijd getoond, en de consument gaat er dan ook expliciet mee akkoord om uw nieuwsbrief te ontvangen! Deze manier van e-mailadressen werven is volledig volgens de geldende regels van de ACM en de Nederlandse wetgeving.

Leadgeneratie campagne starten

Om een leadgeneratie campagne te starten heeft u geen enorm marketingbudget nodig. We zetten het graag voor u op een rij;

  • Minimum afname: 3000 leads (e-mailadres, voornaam, achternaam, geslacht, geboortedatum)
  • Leverings conditie: double opt-in voor uw nieuwsbrief (bevestigde e-mailadressen)
  • Interessant voor diverse segmenten; reizen, dagaanbiedingen, webshops, energiebedrijven etcetera
  • Basistarief: € 0,40 per lead
  • Alleen end-users: geen third party mailpartijen

Hoe werven we e-mailadressen (leads) voor u?

Afhankelijk van uw wensen kunnen we diverse kanalen inzetten om de leads te verzamelen. Dit varieert van NederlandstaligeSoftware.nl tot BotenVerkoopPlaats.nl. Welke website we inzetten voor de leadgeneratie hangt af van het volume dat u wenst en de doelgroep van uw nieuwsbrief. Ook kan het zijn dat we uw nieuwsbrief inschrijving verwerken in ëën van onze viral campagnes, prijsvragen of actiepagina's. Deze optie is vaak interessant als u een groter volume wenst in een relatief kort tijdsbestek.